Welcome to Ann's Blog

Hi there! With this Blog, I will try to inform you on regular bases about what I'm up to at the moment. Make sure to check the latest updates from time to time! See ya! #12 Ann

Tuesday, October 16, 2007

Ann in Moscow with CSKA

Oct 14: Departure Brussels - Moscow

Hallo,

Hier ben ik terug. Eerst en vooral wil ik toch nog een woordje zeggen over onze campagne met de nationale ploeg. We zijn zeker ontgoocheld maar ik denk dat we als ploeg toch bewezen hebben dat we mooie resultaten kunnen halen. We hebben een schitterende eerste ronde gespeeld en toch een beetje ongeluk gehad doordat Tsjechië onverwacht voor de 5e plaats moest spelen.

We hebben op het EK mooi basketbal gespeeld. Het is alleen jammer dat we de 5e plaats niet gehaald hebben. Ik ben mijn ploegmaats en staff dan ook dankbaar voor een goed EK.


Ik ben zondag toegekomen in Moskou. Onmiddellijk 0 graden en sneeuw bij aankomst. Van de luchthaven naar het appartement was het 2 lange uren aanschuiven in de file. Verkeer in Moskou...
Het appartement valt goed mee. We zitten op 10 min van de zaal. Ook op 10 min (als er geen file is) van het centrum!
Het wordt nog een beetje zoeken naar een supermarkt, restaurant, enz..
Na Ekaterinburg krijgen alle speelsters een auto en chauffeur. Het verkeer en rijgedrag in Moskou verplicht ons ertoe om in het begin niet zelf te rijden.
Maandag zijn we er al ingevlogen. Twee trainingen per dag. De trainingen onder onze nieuwe coach, Gundars Vetra vallen super goed mee. Hij heeft een duidelijke visie en aanpak.
We spelen en trainen in dezelfde zaal als CSKA heren.


We spelen onze eerste competitiewedstrijd vrijdag in Cheliabinsk. Van daar vertrekken we naar Ekaterinburg, waar we de 'worldleague' spelen.
Dat wordt een leuk weerzien met Laurent Buffard (coach Ekaterinburg) en een tornooi op wereldniveau.
(China, Cuba, USA, Pécs, Canberra, Vilnius, CSKA, UMMC)
We hebben dit jaar 5 nieuwe speelsters bij CSKA. Becky Hammon (USA), Elaine Powell (USA), Ashja Jones (USA), Irina Sokolowskaya (RUS), Ekaterina Lisina (RUS).
Nieuwe staff, nieuwe speelsters, nieuwe locatie. Maar ik heb er zin in. Na 3 seizoen Samara was het tijd voor een nieuwe uitdaging.
Vele groetjes en tot binnenkort!
Ann
#12


0 Comments:

Post a Comment

<< Home