Welcome to Ann's Blog

Hi there! With this Blog, I will try to inform you on regular bases about what I'm up to at the moment. Make sure to check the latest updates from time to time! See ya! #12 Ann

Sunday, November 12, 2006

Interview met Ann voor het Nieuwsblad

Interview met Ann voor het Nieuwsblad

Ann Wauters weer even in België voor duel met Namen in Euroliga
,,Verhuis met Samara naar Moskou zie ik wel zitten''

Wie Ann Wauters in 2006 nog eens in België aan het werk wil zien, moet vanavond naar Namen trekken. De viervoudige Europese Speelster van het Jaar werkt (20.30 uur) er met Samara de tweede wedstrijd van de Euroliga tegen Belgisch kampioen Namen af.

,,Wat heb ik toch geluk. Voor het tweede opeenvolgende jaar zit Namen in onze groep en kan ik dus enkele dagen in België vertoeven.''

Sinds dit jaar is Samara omgedoopt tot CSKA Samara. ,,We behoren tot de groep van CSKA Moskou, de ploeg van Tomas Van Den Spiegel. Op termijn zullen we waarschijnlijk in Moskou spelen. Ik zou dat persoonlijk liever hebben en het zal dan ook een grote rol spelen bij het al dan niet verlengen van mijn contract.''

Voor de match van vanavond Wauters alvast op haar hoede. ,,Namen heeft met Carpréaux en Deyaert twee Belgian Cats, twee Amerikaanse en een pak Oost-Europese speelsters. Vorig kenden we in Namen een moeilijk avondje. Ik verwacht ze in de 1/8ste finales van de Euroliga, maar ik verwacht vanavond wel een zege van Samara.''

Kijken naar Kim of Justine?

Samara reist vrijdag meteen door naar Spanje waar het volgende woensdag tegen Salamanca moet spelen. ,,Dit weekend verblijven we in Madrid. Zondag pikken we alvast de derby tussen Real en Estudiantes Madrid met Axel Hervelle mee. Als Kim en/of Justine zaterdag de halve finale spelen probeer ik ook wel te gaan. Ik zal eens naar Bob Verbeeck bellen. Misschien geraakt hij nog aan kaartje.''


Dexia Namur - CSKA Samara werd 60 - 72

Ann speelde 29 min: 20 ptn (8 op 13 FG, 4/6 FT, 4 reb)

Dexia Namur - CSKA Samara 60 - 72

Ann played 29 min: 20 ptn (8 op 13 FG, 4/6 FT, 4 reb)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home