Welcome to Ann's Blog

Hi there! With this Blog, I will try to inform you on regular bases about what I'm up to at the moment. Make sure to check the latest updates from time to time! See ya! #12 Ann

Friday, December 18, 2009

Kerstmis...

Het is hier koud in Ekaterinburg, -30 ° deze week!!! Bijna onmogelijk om lang buiten te zijn in zo'n koude. Ik vertelde hier dat het verkeer in Belgie in de knoop ligt door temperaturen van -5 en sneeuwval. Dat begrijpen ze hier echt niet... In -30 gaat het leven hier gewoon verder...
Een witte kerst in België hoeft voor mij eigenlijk niet. Ik heb de laatste jaren al genoeg sneeuw gezien...

Deze week speelden we in Euroliga tegen Valencia. Na de pandoering in Valencia konden we onze fout herstellen. We staan nu eerste in groep A, in Januari spelen we de laatste wedstrijd van de heenronde tegen Galatasaray.
Tijdens de wedstrijd hadden we speciale gaste. Natalia Ragosina.



Natalia Ragosina is zevenvoudig wereldkampioene boksen. Maar ook fotomodel en actrice. Onze eigenaar wil investeren in het boksen en organiseert zaterdag in Ekaterinburg haar volgende kamp voor de wereldtitel.
Jammer genoeg kunnen wij niet gaan kijken. Wij vliegen morgenvroeg naar Moskou.
Op zondag spelen we voor de eerste plaats in de Russische competitie tegen Spartak Moskou. We zijn allebei ongeslagen voor het moment.

Ik kijk uit naar de Kerstperiode met familie en vrienden. Het zou leuk zijn om de eerste helft van het seizoen te eindigen met een overwinning tegen Spartak!

5 januari

Ik wens iedereen een gelukkig 2010!!!

Het was leuk om thuis te zijn voor de kerstperiode.
Eerste werk was een kerstboom zetten! Voor de rest vooral veel lekkers gegeten en genoten van het gezelschap van familie en vrienden.
Ik heb ook de nationale ploeg zien spelen. Ik was onder de indruk van Emma Meesseman.
Toch wel leuk om te zien dat we ook in België veel talent hebben in onze sport.


wij zijn terug in Ekaterinburg. Nog altijd rond -20 en pakken sneeuw... Niet veel verandering dus.
Onze baggage is echter in Helsinki gebleven. Op zich niet zo erg maar Helsinki - Ekaterinburg is geen dagelijkse vlucht, waardoor we twee dagen op onze zakken moeten wachten. En er zitten hele lekkere kaaskroketten in, gemaakt door mijn ma op de dag van ons vertrek. Hopelijk houden ze de baggage daar koel in Helsinki!
Hier wordt Kerstmis pas later gevierd. In de Orthodoxe kerk wordt het gevierd op 7 januari. Dus de meeste Russen hebben nu vakantie. Als kerstkado kocht ik voor mijn chauffeur cognac en voor de speelsters Belgische chocolade!

Maar nu begint het serieuze werk hier.
Door de overwinning in Spartak staan we alleen aan de leiding in de Russische competitie.
We spelen nog in Istanbul tegen Galatasaray en thuis tegen Riga voor de eerste Europese ronde.
Einde januari wordt de beker van Rusland in Orenburg gespeeld.

Onze ploeg heeft Candace Parker getekend voor de rest van het seizoen. Het zal de eerste keer zijn dat Parker in Europa speelt. In Amerika is ze een echte superstar.
Het is duidelijk dat Ekaterinburg ambities heeft!

tot binnenkort!
Ann

0 Comments:

Post a Comment

<< Home