Welcome to Ann's Blog

Hi there! With this Blog, I will try to inform you on regular bases about what I'm up to at the moment. Make sure to check the latest updates from time to time! See ya! #12 Ann

Friday, November 17, 2006

Op stage in Madrid, Ann's diary




Hallo,

17/11:
Ik ben momenteel in Vologda waar we zondag 19/11 voor de Russische beker spelen. We zijn na de wedstrijd tegen Dexia Namur richting Madrid getrokken. Daar hadden we een trainingsstage met de ploeg.

10/11: Op de vlucht naar Madrid kwam ik Bob Verbeeck tegen. Ik had het geluk dat hij me twee tickets bezorgde voor een wedstrijd van Kim Clijsters voor de Masters in Madrid.
De coach wilde echter dat ik op vrijdagavond met de ploeg at vooraleer naar de wedstrijd te gaan. In Spanje eten ze redelijk laat waardoor ik een groot deel van de eerste set gemist heb. Kim speelde tegen Elena Dementieva en wist zich te plaatsen voor de halve finales van de Masters. Het is de tweede keer dat ik Kim in actie zie. Ze is een opmerkelijke atlete waar ik veel respect voor heb. De stille sfeer tijdens de wedstrijd zijn wij niet gewoon. Tijdens een basketwedstrijd gaat het er duidelijk anders aan toe. Het was super om deze wedstrijd te kunnen bijwonen tijdens ons verblijf in Madrid.

11/11:Zaterdag zag ik Axel Hervelle aan het werk tijdens een derby tegen Estudiantes in de Vistalegre Arena in Marid. Madrid was duidelijk beter en won met 111 - 93.
Er was een leuke sfeer in de arena. Axel speelde een sterke wedstijd en heeft een mooie toekomst als speler.

Madrid is een leuke stad waar de sport duidelijk leeft. We hebben er genoten van het lekker weertje en de JAMON natuurlijk!! Madrid is ook een leuke stad om te winkelen.

Op maandag 13/11 trokken we met de bus richting Salamanka waar we op woensdag tegen Salamanka speelden voor de Euroliga. (zie verslag)
Maandag keren we terug naar Samara na een lange verplaatsing van twee weken en vele duizenden kilometers.
Tot binnenkort!

Groetjes,
Ann


Hello,

17/11: I am in Vologda for the moment where we play on Sunday for the Russian Cup. We went to Madrid with our team after beating the Belgian team in Namur for the Euroleague. We had a training camp with our team in Madrid.

10/11:
I ran into Bob Verbeeck on our flight to Madrid. He was able to get me two tickets to go to a game of Kim Clijsters in Madrid.
The coach wanted me to eat with the team before going to the game. They eat late in Spain which made me miss most of the first set of Kim Clijsters against Elena Dementieva. Kim beat E.Dementieva and qualified for the semi finals of the Masters in Madrid. It is the second time that is see her play. She is an amazing athlete who I respect very much. I am not used to the silence of the crowd during a tennis match. Basketball games are played in a different atmosphere. I was very happy to be able to see one of her games during our stay in Madrid.

11/11:I saw Axel Hervelle play on saturday against Estudiantes in de Vistalegre Arena in Marid. Madrid was the better team and won: 111 - 93.
I loved their arena and crowd. Axel Hervelle played a good game and has a bright future as a basketball player.

Madrid is great city where sports are very important. We enjoyed the weather, jamon and of course the shopping.

13/11: We left on Monday to Salamanka where we played them on wednesday for the Euroleague. (see results)
We are going back to Samara on monday after two weeks 'on the road' and many miles..
Talk to you soon!

Ann

0 Comments:

Post a Comment

<< Home