Welcome to Ann's Blog

Hi there! With this Blog, I will try to inform you on regular bases about what I'm up to at the moment. Make sure to check the latest updates from time to time! See ya! #12 Ann

Wednesday, July 09, 2008

DAGBOEK AW




Hallo,

Het is een tijdje geleden.. Het is hier druk geweest. Mijn zus en haar gezin waren op bezoek. Tijdens hun verblijf hebben we 5 wedstrijden op rij gewonnen.. De kindjes waren hier mijn beste supporters ooit (zie foto's..)

Ik ben nu op weg naar Chicago. De wedstrijden volgen nu heel snel op elkaar.. 4 wedstrijden in 6 dagen is zwaar. We spelen donderdag in Chicago en vrijdag spelen we thuis tegen Atlanta. Onze eerste back to back.. op het einde van de week. En de tweede volgt al twee dagen erna, tegen Phoenix en Los Angeles..
Deze zijn verschrikkelijk voor je lichaam omdat je geen tijd hebt voor recuperatie.

We staan momenteel eerste in het Westen. Met 5 gewonnen wedstrijden op een rij.
De WNBA blijft toch wel één van de beste competities ter wereld. En het is super om te zien dat er nog altijd progressie is, Candace Parker (rookie, Los Angeles) heeft al 2x gedunkt tijdens een officiële wedstrijd.
Basketbal wordt hier ook ongelooflijk gevolgd door de media, verschillende wedstrijden worden rechtstreeks op nationale tv uitgezonden.
Ik heb onlangs een mailtje ontvangen van Belgen die mijn wedstrijd tegen Washington op prime sports gevolgd hebben. Toch wel leuk om te horen dat er ook eens een wedstrijd te volgen is in België.

Ik heb nog een druk schema deze maand. Er is in augustus een break voor de Olympische spelen. Dan kan ik genieten van een beetje vakantie.
28 augustus begint het tweede deel van de competitie.

Tot binnenkort!
Ann

0 Comments:

Post a Comment

<< Home