Welcome to Ann's Blog

Hi there! With this Blog, I will try to inform you on regular bases about what I'm up to at the moment. Make sure to check the latest updates from time to time! See ya! #12 Ann

Friday, August 06, 2010

Belgian Cats


Hallo,




De voorbereiding met de Cats is vlot verlopen. Onze ploeg bestaat uit een interessante combinatie van speelsters. De jonge speelsters hebben veel talent en enthousiasme. Hopelijk kunnen wij die aanvullen met de nodige rust en ervaring.

We spelen al onze thuiswedstrijden in Kortrijk. Basketbal leeft terug in België. Zowel voor de 'Cats' als voor de 'Lions' was er een enthousiast publiek. Een positieve campagne voor beiden zou mooi zijn voor onze sport!

Italië was de eerste grote test.
De punten zijn binnen en hopelijk kunnen we leren uit onze fouten voor de volgende wedstrijd. Morgen wordt het een moeilijke uitwedstrijd tegen Litouwen. Litouwen is voor mij favoriet in onze groep.
Enkel de eerste twee van onze groep mogen deelnemen aan het EK in Polen. Het EK is een absolute 'must' als we met deze mix van generaties iets willen bereiken in de toekomst.

Ondertussen tekende ik ook een jaartje bij in Ekaterinburg. Na vorig seizoen wou ik de nodige tijd nemen vooraleer te beslissen. Misschien was het tijd voor iets anders?
Maar ik blijf de sportieve ambities hebben om de euroliga nog eens te winnen. Onze eigenaar wou zijn ploeg van vorig jaar behouden. Dit is de eerste keer in Ekaterinburg. Voor mij was dit één van de redenen waarom ik bijtekende. We hopen dan ook om met deze groep de ambities te kunnen waarmaken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home